BALIKESİR İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ KAL’DAN YIL SONU MESAJI

Balıkesir İl Millî Eğitim Müdürü Selehattin Kal, 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı sene sonu dolayısıyla bir mesaj yayımladı. Balıkesir İl Millî Eğitim Müdürü Selehattin Kal mesajında, “Sevgili Öğrencilerimiz, Kıymetli Öğretmenlerimiz ve Saygıdeğer Velilerimiz; 2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamlamanın mutluluğunu ve gururunu hep birlikte yaşıyoruz. Bir eğitim yılını daha geride bırakırken öğrencilerimizin akademik, sosyal, kültürel ve sportif alanlarda gösterdikleri gelişim ve başarılar bizlere umut ve güç vermektedir. Bugün öğrencilerimiz, yıl boyunca ortaya koydukları emeklerin karşılığı olan karnelerini alarak yaz tatiline adım atacaklar. Karne, yalnızca notların yer aldığı bir belge değil; aynı zamanda bir yıl boyunca gösterilen gayretin, öğrenme isteğinin ve kazanılan tecrübelerin de bir göstergesidir. Bu nedenle her öğrencimizin kendi gelişim yolculuğunu değerli buluyor ve başarılarını yürekten kutluyorum. Yaz tatili, öğrencilerimiz için dinlenmenin yanı sıra yeni deneyimler kazanma, kitaplarla buluşma, sanatsal ve sportif faaliyetlere katılma, aileleriyle kaliteli zaman geçirme fırsatı sunmaktadır. Tüm öğrencilerimizin bu süreci verimli, sağlıklı ve mutlu bir şekilde değerlendirmelerini temenni ediyorum. Eğitim öğretim yılı boyunca büyük bir özveriyle görev yapan öğretmenlerimize, çocuklarımızın gelişimine her zaman destek olan velilerimize, okul ve kurumlarımızda fedakârca çalışan tüm yöneticilerimize ve personelimize teşekkür ediyorum. Balıkesir eğitim ailesi olarak, çocuklarımızın güçlü yarınlara hazırlanması için aynı kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz. Bu vesileyle tüm öğrencilerimize ve ailelerimize huzur, sağlık ve mutluluk dolu bir yaz tatili diliyorum.” dedi. Haber: Hasan AKAR





































































