BALIKESİR’DE EĞİTİM YÖNETİCİSİ YETİŞTİRME PROGRAMI’NA EMEK VEREN EĞİTMENLERE TEŞEKKÜR BELGESİ

Millî Eğitim Akademisi Başkanlığı tarafından, Öğretmenlik Mesleği Kanunu doğrultusunda hayata geçirilen "Eğitim Kurumu Yönetici Yetiştirme Programı" başarıyla tamamlandı. Balıkesir İl Millî Eğitim Müdürlüğünden yapılan açıklamada şöyle denildi, “Geleceğin eğitim yöneticilerinin yetiştirilmesine yönelik düzenlenen bu vizyoner programda görev alan eğitmenler ve komisyon üyeleri unutulmadı. Program kapsamında emeği geçen eğitmenlere ve komisyon üyelerine, katkılarından dolayı Millî Eğitim Akademisi Başkanı Prof. Dr. Ali Fuat Arıcı imzalı teşekkür belgeleri İl Milli Eğitim Müdürümüz Selehattin Kal tarafından takdim edildi. İl Milli Eğitim Müdürümüz Selehattin Kal yaptığı konuşmada; "Eğitim kurumlarının yönetim kalitesini artırmayı hedefleyen bu önemli programda, bilgi ve tecrübelerini idarecilerimize aktaran tüm komisyon üyelerine ve eğitmenlere eğitim camiası adına şükranlarımı sunarım." dedi. Haber: Hasan AKAR





































































