BALIKESİR’İN GELECEĞİ BİLİM VE SANATTA YÜKSELİYOR

VALİ İSMAİL USTAOĞLU, BİLSEM ÖĞRENCİLERİYLE BULUŞTU...
Balıkesir Valisi İsmail Ustaoğlu geçtiğimiz günlerde, Altıeylül Bilim ve Sanat Merkezine (BİLSEM) bir ziyaret gerçekleştirdi. Balıkesir İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, "Gerçekleştirilen ziyarette öğrencilerin hazırladığı projeleri inceleyen Vali Sayın İsmail Ustaoğlu, gençlerin bilimsel ve sanatsal çalışmalarına ilişkin bilgi aldı. Ziyarette Vali Ustaoğlu'na, Altıeylül Kaymakamı Sayın Turgay Hakan Bilgin, İl Millî Eğitim Müdürümüz Selehattin Kal ve Altıeylül İlçe Millî Eğitim Müdürü Çetin Keren eşlik etti. Sınıfları ve atölyeleri ziyaret ederek öğrencilerle yakından ilgilenen Vali Sayın İsmail Ustaoğlu, yürütülen çalışmalar hakkında öğretmenlerden bilgi aldı. Öğrencilerle samimi bir ortamda sohbet eden ve projelerini dinleyen Sayın Vali, gençlerin ortaya koyduğu üretkenlik, araştırmacı ruh ve başarılarından duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Bilim ve Sanat Merkezlerinin öğrencilerin potansiyellerini keşfetmeleri ve geliştirmeleri açısından önemli bir rol üstlendiğini vurgulayan Vali Sayın İsmail Ustaoğlu, öğrencilerimize eğitim hayatlarında başarılar dileyerek emeği geçen yönetici ve öğretmenlere teşekkür etti. Ziyaret, öğrenciler tarafından hazırlanan projelerin incelenmesi ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi. Altıeylül BİLSEM'de yürütülen çalışmaların, geleceğin bilim insanları, sanatçıları ve araştırmacılarının yetişmesine önemli katkılar sunduğu ifade edildi.” denildi. Haber: Hasan AKAR





































































